גלריית תמונות

בואו עשו לנו לייק בפייסבוק
ותיהיו מעודכנים בפעילויות ובאירועים

חוויות מטיול לגליל המערבי לחברי המחוז

21 יולי

בתאריכים 30.6-1.7 אורגן טיול לגליל המערבי לחברי המחוז.

זוהי חוות דעתו של יורם דאר, יו"ר פורום אמצע:

יצאנו לדרך מהוססים עדיין לא מעורים זה בזה. ביישנים כל זוג מתכנס בעצמו. עולים בשקט לאוטובוס.

הנסיעה לעין אפק עברה בשקט וברקע שירים מהדיסק של הנהג.

עין אפק – שמורת הטבע בעמק עכו נוף ביצתי המעוטר בבריכות. חם ולח אך אנו מתחילים להכיר זה את זה. לאחר סרט על השמורה יצאנו לחלץ עצמות ברחבי השמורה. חניה קצרה לפגוש זוג אשר הגיע בכוחות עצמו לנהריה. ללא שהות מיותרת ראש הנקרא זוכה לביקור חטוף, מעט הסברים על המקום. משם בנסיעה מהירה לפקיעין. סבתא ג׳מילה זכתה לביקורים מכולנו. גם קברו של הרשב"י, שם לפי המסורת, כתב את ספר הזוהר כאשר ברח מהרומאים. בדרך מנעים את זמנינו המדריך איציק -שכולם קראו לו משה- מבית קיי מסביר את מה שרואות עינינו הן מימין והן משמאל. כישראלים טובים אי אפשר ללא "מנוחה" קצרה בקניון, אז עצרנו במעלות לקצת קניות.

לקראת ערב חזרנו לבית קיי בנהריה. כולם שקיוו להשתכשך במי הבריכה התנחמו בקפה ועוגה שהוגשו חינם.

ארוחת הערב הייתה המתאבן לערב שירה שבסופו הצלילים השפיעו על כולם. בהשפעת היין והצלילים החלו הזוגות להתנועע ברחבת הריקודים לצלילים המשכרים.

1/7/2016 בית קיי ושוק עכו.

השכמנו קום מספר חברים ויצאנו להליכה על חוף הים. שוכני החוף הקבועים הקבילו פנינו בחיוך, חלקם רצים, חלקם הולכים וחלקם סתם יושבים ומביטים אל מול הגלים. כשהשמש החלה לצרוב את פנינו חזרנו לחדר. מקלחת צוננת עזרה לנו להשיל את הזיעה מגופינו.

בתום הארוחה יצאנו להשתכשך במי הבריכה הנעימים. בעצלתיים טיפסנו לאוטובוס מסרבים להפרד מנהריה. לאט טיפסנו לאוטובוס שהביאנו לשוק בעכו שם שוטטנו כשעה. סיום מוצלח לטיול נעים.

פגישה בזום

פרטי התקשרות ודרכי הגעה

רח' המליץ 7, ת.ד. 8345, ירושלים, מיקוד 9108202
02-5635625
02-5636149