חדשות המחוז

בואו עשו לנו לייק בפייסבוק
ותיהיו מעודכנים בפעילויות ובאירועים

הדלקת נר ראשון של חנוכה ברחבת הכותל המערבי

28 נובמבר

הדלקת נר ראשון של חנוכה ברחבת הכותל המערבי התקיימה בראשות שר הביטחון והרב הראשי לישראל בסימן "מעט מן האור דוחה הרבה מן החושך" – כאות הוקרה לנכי צה"ל ומשפחותיהם באמונה ובתקווה שאורו המועט של הנר היחיד, יגרש את החושך ויפיץ אור גדול.

הדלקת נרות החנוכה התקיימה במעמד: הרב הראשי לישראל הרה"ג דוד לאו שליט"א, רב הכותל המערבי והמקומות הקדושים הרה"ג שמואל רבינוביץ שליט"א, שר הביטחון רא"ל (במיל') בני גנץ, שרת החדשנות המדע והטכנולוגיה אורית פרקש הכהן, מנכ"ל הקרן למורשת הכותל המערבי מרדכי (סולי) אליאב, אלון דהן יו"ר מחוז ירושלים ארגון נכי צה"ל, שלומי נחומסון מנכ"ל ארגון אלמנות ויתומי צה"ל ונציגיהם: תומר, שירה ויובל ומשפחותיהם ומשפחותיהם וקהל רחב.

שר הביטחון, בני גנץ: "אנחנו נמצאים במרחק קרוב מאוד למקום התרחשותו של הנס. אפשר לראות את הנס בזה שמצאו את פך השמן ואפשר לראות את הנס גם בזה שהיה מי שיחפש אותו.

הגבורה הזו נעשתה על ידי אנשים, והגבורה הזאת נשענה על אחדות בעם. אנחנו צריכים לחפש כל הזמן את התמהיל הזה שבין אחדות העם לבין גבורתו של העם. יהיו האתגרים אשר יהיו. נתפלל לשלומם של הפצועים, נחזק את היתומים והאלמנות נפעל ונחיה כולם, למען כולם. וכמו שאני אומר תמיד כשאני מגיע לכותל, הלוואי שיבוא שלום עלינו ושיהיה שלום בנינו".

הקרן למורשת הכותל המערבי: "שמחים להודיע כאן הערב במעמד שר הביטחון ונציגי משפחות נכי צה"ל כי החל מהשנה הבאה, כל נכה צה"ל שירצה להגיע עם משפחתו לאתרי מנהרות הכותל המערבי בשבוע ההוקרה לנכי צה"ל יוכל לתאם ביקור מיוחד ללא עלות כהוקרה על תרומתם הגדולה של נכי צה"ל לשמירה על ארץ ישראל וירושלים ליבה של העם היהודי."

מעמד הדלקת נרות יתקיים בכל ערב מימי החנוכה ברחבת הכותל וישודר בשידור חי באתר הכותל וכן יוקרן על גבי מסך ענק בכיכר ה'בימה' בתל אביב.

פגישה בזום

פרטי התקשרות ודרכי הגעה

רח' המליץ 7, ת.ד. 8345, ירושלים, מיקוד 9108202
02-5635625
02-5636149