גלריית תמונות

בואו עשו לנו לייק בפייסבוק
ותיהיו מעודכנים בפעילויות ובאירועים

האירוע השנתי של מחוז י-ם והמופע של "הפרויקט של רביבו"

1 נובמבר

בתאריך 19.10.15 נערך בתאטרון ירושלים האירוע השנתי של המחוז בהשתתפות יו"ר המחוז, מנכ"ל הארגון מר חיים רונן, חברי מועצה, חברי המחוז ובני זוג וכן חיילים בודדים וחיילים מיחידות קרביות שמשרתות באזור. האירוע נערך בשיתוף עם היחידה לקשרי קהילה וצה"ל בעיריית ירושלים.

באירוע נכחו כ- 750 משתתפים.

יו"ר המחוז בירך את המשתתפים והסביר את משמעות יום ההוקרה ואת אירועי יום ההוקרה במחוז כמו כן ציין את הפעילות במחוז לגווניה השונים . מר חיים רונן ציין את הגידול בפעילות בבית הלוחם בכל ובבית הלוחם בפרט וכן ציין את ההחלטה של הועד הארצי והועידה הארצית לבנות בית הלוחם באשדוד למען הנכים בשפלה. חבר המועצה וחבר הועד הארצי מר יוסי רגב סיפר את סיפור על לחימתו במלחמת יום הכיפורים בדרום ואת היותו המפקד שפיקד על הצבת גשר – הגלילים מעל התעלה שבמהלכו נפצע קשה מאוד. כמו כן, סיפר את האופן בו שוקם, על עבודתו במשרד החוץ ומינויו לשגריר מדינת ישראל בצ'ילה וכן שימש כסמנכ"ל ומנהל משאבי אנוש במשרד החוץ. יו"ר המחוז הודה ליוסי והעניק לו מגן הוקרה על פעילותו הקרובה במחוז ובוועד הארצי ואהובה שביב העניקה לו זר פרחים.

לאחר מכן נהנו החברים מהמופע של "הפרויקט של רביבו" שבשירתם הנוסטלגית הלהיבו את המשתתפים, העלו על הבמה את החיילים ששרו משירי הלהקה והונפו דגלי המדינה. המעמד היה מרגש. הנחתה את הערב בחן הגב' אהובה שביב ע/יו"ר הארגון.

פגישה בזום

פרטי התקשרות ודרכי הגעה

רח' המליץ 7, ת.ד. 8345, ירושלים, מיקוד 9108202
02-5635625
02-5636149